جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

کیک جشن عقد

یک عروسی

کیک جشن عقد

۵۴۶ بازديد

انتخاب کیک جشن عقد

خوب یا بد این روزها زوج های جوان به مراسم های ساده تمایل زیادی ندارند و تزئینات جشن هایشان بسیار اهمیت می دهند. یکی از تشریفات این گونه مراسم ها کیک است که ما قصد داریم در این مطلب به موارد مهم در رابطه با انتخاب کیک جشن عقد بپردازیم ولی قبلا در مطلبی دیگر به صورت مجزا و مفصل به کیک مراسم عروسی پرداخته بودیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر زمان زیادی تا برگزاری مراسم عقدتان باقی نمانده حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

انتخاب کیک جشن عقد

خوب یا بد این روزها زوج های جوان به مراسم های ساده تمایل زیادی ندارند و تزئینات جشن هایشان بسیار اهمیت می دهند. یکی از تشریفات این گونه مراسم ها کیک است که ما قصد داریم در این مطلب به موارد مهم در رابطه با انتخاب کیک جشن عقد بپردازیم ولی قبلا در مطلبی دیگر به صورت مجزا و مفصل به کیک مراسم عروسی پرداخته بودیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر زمان زیادی تا برگزاری مراسم عقدتان باقی نمانده حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

این روزها هر مدل کیکی با توجه به سلیقه و تم برگزاری جشن قابل تهیه و سفارش است. بنابراین نگران این موضوع نباشید و هر آن چه که در ذهن دارید را می توانیدذ سفارش دهید. تنها چیزی که در این رابطه باید مدنظر قرار دهید قیمت تمام شده کیکی است که می خواهید سفارش دهید. در واقع هر چقدر کیک مدنظر شما بزرگ تر باشد و ریزه کاری های بیشتری بطلبد هزینه تمام شده شما نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. پیشنهاد ما به شما این است که برای کیک مراسم عقد به سراغ کیک های خیلی مجلل نروید ولی اگر قصد دارید در مراسم عروسی نیز کیک سفارش بدهید می توانید به دلیل تعداد زیاد مهمانان نسبت به جشن عقد، از کیک های بسیار مجلل نیز استفاده کنید. البته ما در این مطلب تصاویر کیک های خیلی ساده تا خیلی مجلل را قرار می دهیم تا شما راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید.

انتخاب سبک کیک مراسم عقد

توصیه ما به شما این است که اول وسایل دیگر جشن عقد خود را تهیه کنید و در نهایت به سراغ سفارش کیک بروید. چرا که تناسب کیک با تم جشن عقد شما بسیار مهم است و عدم تناسب رنگ و طرح کیک با تم جشن شما می تواند از نکات منفی جشن شما محسوب شود که تا می تواند سال ها در اذهان مهمانان شما باقی بماند.

انتخاب شکل کیک جشن عقد

برای کیک جشن عقد می توانید از ساده ترین مدل ها تا مدل هایی همچون یک پرنسس استفاده کنید. سعی کنید در جشن عقدتان خیلی به سراغ رنگ های تیره نروید. بهترین پیشنهاد استفاده از رنگ های لایت دخترانه برای این جشن است تا حالت دخترانه زیبایی به کیک و در عین حال خود شما و جشن عقدتان ببخشد. چنانچه علاقه دارید جشنی تشریفاتی تدارک ببینید می توانید به سراغ کیک هایی با تزئینات دانتل بروید. در تزئین اینگونه کیک ها از مرواریدهای رنگی متناسب با تم جشن استفاده می شود که می تواند بسیار زیبا و شیک به نظر برسد و سال ها در ذهن مهمانان شما باقی بماند. البته در کیک های ساده نیز می توانید از مرواریدهای خوراکی رنگارنگ استفاده کنید که در عین سادگی زیبایی می تواند بسیار زیبا و خاص باشد.

هزینه کیک عقد

قیمت کیک ها با توجه به طرحی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. هزینه تهیه کیک علاوه بر طرح کیک به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. مثلا بسته به ساده یا پیچدگی تزئینات کیک و اینکه در تزئین کیک از خامه استفاده شده یا خمیر فوندانت قیمت ها متفاوت خواهد بود. درضمن اگر طرح خاصی را خودتان به قناد سفارش دهید چون از طرح های آماده آن ها استفاده نکرده اید و سفارش کیک خاصی داده اید مطمئنا به دلیل کار زیادی که می طلبد قیمت تمام شده برای شما نیز بیشتر خواهد بود.

شرایط آب و هوایی جشن

توجه به شرایط آب و هوایی محل برگزاری جشن عقدتان نیز برای سفارش کیک بسیار اهمیت دارد. در واقع شرایط آب و هوایی به اینکه در تزیین و در واقع لایه آخر کیک از خامه استفاده شود یا از خمیر فوندانت مهم است. اگر جشن شما در فضای باز و در شرایط آب و هوایی گرم برگزار می شود بهتر است از خمیر فوندانت استفاده شود. چرا که خامه در هوای گرم هم تغییر شکل خواهد داد و هم بر روی طعم کیک تاثیر گذار خواهد بود.

در ادامه تصاویر مختلفی از کیک های جشن عقد را جهت گرفتن ایده، قرار می دهیم…

منبع: کیک جشن عقد

قنادی - لیست بهترین قنادی های آبادان - لیست بهترین قنادی های احمداباد مستوفی - لیست بهترین قنادی های اراک - لیست بهترین قنادی های اردبیل - لیست بهترین قنادی های ارومیه - لیست بهترین قنادی های اسلامشهر - لیست بهترین قنادی های اصفهان - لیست بهترین قنادی های اهواز - لیست بهترین قنادی های ایلام - لیست بهترین قنادی های بابل - لیست بهترین قنادی های بندرعباس - لیست بهترین قنادی های بوشهر - لیست بهترین قنادی های تبریز - لیست بهترین قنادی های تهران - لیست بهترین قنادی های خرم آباد - لیست بهترین قنادی های رشت - لیست بهترین قنادی های زنجان - لیست بهترین قنادی های ساری - لیست بهترین قنادی های سمنان - لیست بهترین قنادی های سنندج - لیست بهترین قنادی های شهرقدس - لیست بهترین قنادی های شهرکرد - لیست بهترین قنادی های شهریار - لیست بهترین قنادی های شیراز - لیست بهترین قنادی های قزوین - لیست بهترین قنادی های قم - لیست بهترین قنادی های کاشان - لیست بهترین قنادی های کرج - لیست بهترین قنادی های کرمان - لیست بهترین قنادی های کرمانشاه - لیست بهترین قنادی های گرگان - لیست بهترین قنادی های مشهد - لیست بهترین قنادی های همدان - لیست بهترین قنادی های یاسوج - لیست بهترین قنادی های یزد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.